czwartek, 31 marca 2016

Moje ulubione blogi - Share week

Od tygodnia obserwuję wysyp postów związanych z tą akcją. Idea jest wspaniała, zakłada polecenie trzech swoich ulubionych blogów w osobnym wpisie. Dzięki temu możemy rozprzestrzeniać fajne miejsca w sieci. Autorem projektu Share Week jest Andrzej Tucholski. Sama czytam wiele blogów, mniej lub bardziej regularnie, dlatego taka akcja to świetna inicjatywa by przybliżyć wam moich faworytów. Wybór był bardzo trudny, w końcu to tylko trzy blogi.

Moje kryteria

Są blogi, które czytam od dawna i z niecierpliwością wyczekuję kolejnego posta. Są też takie, na które natrafiłam niedawno, ale z marszu podbiły moje serce. Głównym kryterium jakim kierowałam się przy formowaniu tego zestawienia była chęć z jaką czytam każdy post. Dodatkowo brałam pod uwagę estetykę bloga (piękne zdjęcia potrafią wygrać moją sympatię). Starałam się również polecić kogoś, kto nie jest w samej czołówce najpopularniejszych kosmetycznych blogów. Myślę, że powiew świeżości potrzebny jest i w blogosferze. A teraz już bez przedłużania - moje top 3 blogów na Share Week (kolejność przypadkowa).

Agu Blog

Niby kolejność przypadkowa, ale to chyba mój numer jeden. Po prostu uwielbiam blog Agu. Jest spójny i przemyślany. Każdy post czytam z zainteresowaniem, wiele można się od niej nauczyć. Podoba mi się, że Agu pokazuje na swoim blogu kosmetyki z wszystkich półek cenowych oraz bardzo racjonalnie podchodzi do wszelkich recenzji. Niewątpliwym atutem bloga są świetne zdjęcia. Mają swój styl, każde pasuje do reszty. Są czyste i jasne, czyli wszystko to, czego szukam w fotografiach. Dopracowane w każdym calu. Ogromny plus też za pomoc bezdomnym kotom, jako zagorzała kociara wspieram każdą formę pomocy tym zwierzaczkom. Jeśli jeszcze nie znacie Agu Blog wpadajcie od razu, jeden z jej wpisów pojawił się w linkach godnych polecenia

Moje Imponderabilia

Nazwa do dzisiaj sprawia mi kłopoty. Jednak najważniejsza jest zawartość bloga, mogę określić ją jednym słowem - przemyślana. Blog nie jest czysto kosmetyczny, jednak na próżno szukać tu chaosu w treści. Proste DIY i rzetelne recenzje sprawiły, że od razu dałam się wciągnąć. Znowu muszę pochwalić zdjęcia. Jakże inne od tych z poprzedniego bloga, chociaż ich klimat jest mocno charakterystyczny. Tak samo spójny jest Instagram autorki. Przemyślany to faktycznie słowo oddające atmosferę bloga w 100%. Ostatnio Moje Imponderabilia zyskują na popularności, co bardzo mnie cieszy.

Martusiowy kuferek

Moja imienniczka! Marta wprowadziła mnie we włosomaniactwo, pokazując, że może być to wspaniała pasja. Choć jej włosy są dość mocno różne od moich, z przyjemnością czytam o produktach, które poleca. To za jej sprawą kupiłam szczotkę z włosia dzika, która prężnie mi służy. Wszystkie kwestie Marta wyjaśnia w bardzo przystępny sposób, dzięki temu każdy czytelnik znajdzie coś dla siebie. Z czystym sumieniem polecam wam Martusiowy Kuferek.

Oczywiście blogów, które czytam i lubię jest wiele więcej. Po kolejną porcję polecanych wpisów i blogerów zapraszam do linków godnych polecenia. Z chęcią poznam wasze typy :)

Jakie trzy blogi czytacie najchętniej? Wzięliście udział w Share Week? Zostawcie też link do waszego posta, którym chcecie się pochwalić :)
Buziaki,
Marta

8 komentarzy:

  1. Chętnie przejrzę twoje 3 typy :) Ja lubię dużo blogów, nie da rady wybrać czy wymienić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę godne polecenia. Ja też miałam problem wybrać tylko 3 :)

      Usuń
  2. tez przeglądam:) martusie i ja lubie i znam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście każdy znajdzie u niej coś dla siebie :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Twój blog też jest świetny! Zainteresowałaś mnie keratynowym prostowaniem i po wielu miesiącach przemyśleń zrobiłam i jestem zachwycona :)

      Usuń
  4. Marta, dziękuję ślicznie za tak miłe słowa oraz za wyróżnienie! <3 Bardzo mi miło! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, polecenie jest w pełni zasłużone :) miło mi, że dotarłaś do tego posta

      Usuń

Zapraszam również do innych postów na moim blogu. Jeśli masz jakiekolwiek pytanie - zostaw komentarz, chętnie odpowiem :)